středa 21. prosince 2016

Nejen vánoční cukroví na poslední chvíli


Vánoce jsou svátky klidu a já i můj muž je tak opravdu bereme,.. Žádných 10 složitých druhů cukroví, 10 dárků pro každého, tak to u nás nechodí, abych strávila měsíc před Vánoci vystresovaná u plotny a v obchoďáku. Tak jako dárečků, kterých si dáváme tak 2 maximálně 3 nějaké drobnosti, stejně tak i pro malého máme 3 dárky (samo ještě dostane od babiček), s tímto příkladem se řídím i v kuchyni, vše rychle, lehce a bez zbytečného nepořádku :-) Tyto kuličky zabraly i s "šouláním" asi 20 minut.


Potřebujeme
100g datlí
5       lžic mletých ořechů - použila jsem vlašské
4       lžíce ovesných vloček
2       lžíce slunečnicových semínek
1       lžíce karobu/kakaa

Postup
1. Do menší nádoby si dáme vypeckované datle a zalijeme horkou vodou, aby byly akorát celé ponořené, necháme tak asi 5 minut odstát.
2. Datle i s vodou dáme do mixéru a přidáme ostatní suroviny a mixujeme, dokud nebude směs hladká.
3. Tvarujeme kuličky a obalujeme v čem máme rádi, já jsem obalovala ve vlašákách.

Poznámka
- vhodnost bych dala tak od 1 roku
- obměňovat můžete dle surovin, co máte zrovna doma, určitě půjde použít třeba i kokos apod. 

Žádné komentáře:

Okomentovat